måndag 6 februari 2012

förklaring... och ett recept.

ja jag vet att jag har en blogg redan, men jag glömde bort lösenordet och google ville inte ge mig det. Så här är den nya bloggen....  just det jag glömde nästan jag har ett recept till er.

 Jennies bröllopsfilé

2 dl grädde
1 dl creme fraiche
1 hönsbuljongtärning
1 msk fransk senap
2 msk kinesisk soya
2 vitlöksklyftor

Koka upp dessa ingredienser

Häll såsen över rå kyckling filé. Såsen skall täcka kycklingen. Är det inte tillräkligt med sås gör en sats till. Grädda i 20 – 30 min i 200°

VaLLe

3 kommentarer:

  1. Jag rekomenderar detta recept för det blir verkligen gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Detta receptet måste vi absolut prova hemma! Jag ska dela ett liknande recept på min blogg under veckan...

    Blogga flitigt!

    SvaraRadera
  3. Hej Valle!

    Jag jobbar för sajten Hittarecept.se och jag såg att du har goda recept på din blogg. Vi skulle vilja rekommendera att du tittar runt på sajten och kikar på "Matbloggstoppen". http://www.hittarecept.se/matbloggstoppen

    Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!

    Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta!

    Med vänliga hälsningar,

    Emilie
    Hittarecept.se/

    SvaraRadera